Nejdůležitější částí výrobku je jeho obal. Už teď Vás všechny slyším protestovat a vidím, že hodláte odejít z těchto stránek, ale zkuste se nad mým tvrzením zamyslet. ANO - nejdůležitější je funkce a kvalita výrobku, ANO - nejdůležitější je stabilita, trvanlivost a schopnost dlouhodobě sloužit zákazníkovi, ANO - nejdůležitější je spolehlivost a bezporuchovost produktu, ANO - nejdůležitější je rentabilita, ANO - nejdůležitější je cena. Teď mi však řekněte, kde se zákazník dozví o všech těchto vlastnostech Vašeho výrobku? Samozřejmě: na jeho obalu. Pokusme si říci něco o formě a provedení obalu. Obal můžeme chápat například jako krabici, sáček a nebo jakýkoliv papírový, plastový, dřevěný či jiný předmět, do kterého balíme naše výrobky. Do čeho však zabalíme služby a nehmotné produkty? Máme reklamní tiskoviny - letáky, brožury, bilboardy, plakáty a tak dále, ale stále je to jen a jen vizuální prezentace výrobků a služeb.
Provedení obalů je nejdůležitější částí reklamy a tím pádem je obal nezbytnou součástí výrobku. Za posledních několik let se kvalita a úroveň obalů a jejich grafického provedení výrazně zlepšila. Je to dáno velkou konkurencí na poli reklamy a je to rovněž nutnost v obchodní sféře. Dokonalost obalu přímo určuje prodejnost produktu a popularitu mezi zákazníky. Pokud jste náš článek dočetli až sem, vězte, že teď už víte vše o smyslu naší práce a vše o cílech, kterých chceme s našimi zákazníky dosáhnout. Prodejnost a konkurenceschopnost Vašich výrobků a prezentace Vaší firmy je naší nejlepší reklamou.
Přeji Vám mnoho úspěchů ve Vaší výrobní i obchodní činnosti.